מתנות לגני ילדים

מתנות לגני ילדים

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות יחודיות ואיכותיות לגני ילדים ובתי ספר.

המתנות שמוצגות כאן, נבחרו בפינצטה כך שיהיו הכי איכותיות, מיוחדות ושונות, וכמובן במחירים שיתאימו לתקציב שלכן :)

אני כאן כדי לענות על שאלות, ולעזור לכן לבחור את המתנה המתאימה :)

לאורך שנת הלימודים יש צורך לקנות מתנות לילדי הגן בהזדמנויות שונות, בין אם לימי הולדת, מסיבת סוף שנה, חגים, טיולים ואירועים מיוחדים. בכדי שמתנות אלו הנרכשות על ידי צוות הגן או ההורים באמת ירגשו, כדאי לכם להזמין אותן מחנות הבוטיק של פיצקל'ה, המתמחה במוצרים מקוריים ואישיים, מעולים כמתנות לגני ילדים. המתנות מבוססות על מחשבה יצירתית השואבת השראה מעולם הילדות, והן מיוצרות בהקפדה רבה על כל פרט עם הרבה אהבה ורצון לשמח את הקטנטנים.

הצורך במתנות איכותיות לילדי הגן

בעידן שבו הכול מיוצר בסין, על פסי ייצור מהירים וזולים, עם הדפסות המבוססות על דמויות מפורסמות של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה, קשה לשמר את תמימותם של ילדינו הרכים. את התמימות אנו רוצים להעניק להם בכל הזדמנות, וגם כמתנות שהם מקבלים בגן, הנושאות ערך מוסף ומעצימות דמויות ואלמנטים תמימים ונעימים מעולם הילד. יחד עם זאת, במרבית החנויות ההיצע של מתנות לגנים הוא בדרך כלל מהסוג התעשייתי, הזול והלא אישי. לכן, למי שחשוב להעניק לילדי הגן מתנות אחרות, קסומות ואיכותיות, כדאי שיפנה למקורות אחרים כמו חנות הבוטיק שלנו.

חנות בוטיק מתמחה במתנות לילדי גן

חנות הבוטיק פיצקל'ה הוקמה כבר לפני כעשור לאור רצונה של ענת גיטלזון לוי, בעלת תואר ראשו במשאבי אנוש ומדעי ההתנהגות, ואם לשלושה ילדים, למצוא מוצרים לילדים המשלבים איכות, יופי ופונקציונאליות. רצונות אלו פגשו את תשוקתה העמוקה של ענת לעיצוב והובילו ליצירת ליין מרהיב וייחודי של מוצרים לילדים, שיכולים לשמש בין היתר כמתנות נפלאות לילדי הגן.

מבחר משובח וייחודי של מתנות לגני ילדים

בחנות שלנו תיהנו ממבחר איכותי, ייחודי ומקורי של מתנות לגן ילדים, אשר נבחרו, יוצרו ועוצבו בקפידה, מתוך מחשבה על עולמו של הילד, צרכיו וצרכי הגן. המתנות מסופקות עם הדפסות אישיות לכל ילד וכוללות תיקי שרוך, קלמרים, תיקי אוכל, תיקי גן, קלמרים, מגבות חוף ומגבות פונצ'ו, בקבוקי שתייה אקולוגיים, כובעים, ציפיות לכריות, חולצות וספלים אישיים. כמו כן, לרשותכם עומדת ענת, בעלת ומנהלת החנות, שתשמח לסייע ולייעץ בבחירת מתנות מתאימות לילדי הגן ותענה על כל שאלה ובקשה.

הזמנת מתנות לילדי הגן

הזמנת מתנות לילדי הגן מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם פיצקל'ה בטלפונים 08-9515416 ו- 054-4511440 או במייל anat@pitzkalle.co.il.