מתנות סוף שנה לילדים ולסגל

מתנות סוף שנה לילדים ולסגל

סוף שנה הוא תמיד תקופה של סיכומים, פרידות והבעת תודה. בתקופה זו נהוג בגנים ובתי ספר יסודיים להעניק מתנות לילדים ומורים כאחד. בחנות הבוטיק של פיצקל'ה תמצאו מבחר מקורי של מתנות לסוף שנה לילדים ולכל סגל החינוך לרבות גננות, סייעות ומורות. המתנות מוצעות עם שם הילד או כיתוב אישי, לצד הדפס קסום של דמות או דימוי חביב הלקוח מעולם הדמיון של הילדים. כל זאת עבור מחירים משתלמים במיוחד ועם מערך ייעוץ מקצועי ואדיב, הזמין לשרותכם בכל צורך ושאלה.

מגוון מתנות לילדים לסוף שנה

בין אם מדובר במתנות סוף שנה לכיתה א או לילדי גן, בחנות שלנו תמצאו מענה שלם ואיכותי לצרכיכם. המענה מותאם לכל הגדרת תקציב עם מתנות אישיות קסומות לבנים ובנות, כולל בין היתר:

מגבות פונצ'ו - מגבות איכותיות מבד פיבר במידות של 60 על 120 ס"מ, שאינן מתכווצות בכביסה ולא משירות חוטים, מעולות לבית, לחוף ולבריכה. המגבות מוצעות עם שלל דוגמאות קסומות, למשל עם ארנבת ירוקה, כתר, ברבור, ריסים, כוכבים ועוד.

תיק גב - תיק גדול ואיכותי עם תא קדמי ותא מרכזי ומקום מיוחד לבקבוקים. התיקים מוצעים בגווני ורוד וכחול עם שלל דוגמאות כדוגמת בלרינה, ארנבת, כתר, דובי פסטל, פנדה, ברק ועוד.  

ציפיות לכריות - מבחר מרהיב של כריות שינה קסומות במידות סטנדרטיות שניתן לכבסן בבטחה, מוצעות עם שלל דוגמאות למשל קשת בענן, חד קרן תכלת או זהב, הרים ושועל.

שלל מתנות נוספות - לרבות חולצות טי שרט לבנות עם דוגמאות מרהיבות, וכן פיג'מות, בקבוקים אקולוגיים, כובעים, תיקי שרוך ועוד.

מתנות סוף שנה לסגל

מלבד מתנות לילדים לסוף שנה, תוכלו למצוא בחנות שלנו גם מתנות לסגל החינוך, לגננות, סייעות, מורות, מדריכים ועוד. מדובר במתנות אישיות וייחודיות, כדוגמת מחברות איכותיות מעוצבות עם שם בשמונים עמודים, בגודל A5, במשקל של שמונים גרם לעמוד.

למה צריך מתנות מקוריות ואיכותיות?

להורים וצוותי חינוך רבים חשוב להעניק לילדים בסוף השנה מתנות מקוריות, ייחודיות ואיכותיות, וזאת עקב מספר סיבות עיקריות:

בימינו לרבים מהילדים יש כבר הכל, והם לא זקוקים לעוד כובע, בקבוק או חולצה, אלא אם כן יש להם ערך מוסף ייחודי ומקורי.

מתנות בעלות ערך מוסף - לרבים מאיתנו חשוב שמתנות של סוף השנה יהיו בעלות ערך מוסף, הן מבחינת השימוש בהן והן מבחינת אופן עיצובן ומסריהן. מדובר במתנות שיכבדו את המעמד ויהפכו אותו לעוד יתר חשוב ומיוחד.

מתנות איכותיות - מרבית המתנות בשוק עבור ילדי גנים הינן מתוצרת המזרח הרחוק, באיכות ירודה שאינה מעוררת כבוד או השראה, ואשר תכניהן שאובים ממקורות רדודים הקשורים לרוב לתעשיית הבידור. מנגד, אפשר לשנות גישה ולהעניק לילד מתנה איכותית ומקורית שתישאר עימו לאורך זמן, ואשר דימוייה ומסריה שאובים מעולם הדמיון הפרטי של הילדים.

מבחר עשיר של מתנות

באתר ובחנות שלנו תיהנו ממבחר עשיר של מתנות איכותיות ומקוריות לסוף שנה של ילדי הגן, המיועדות לבנים ובנות ומסופקות עם כיתוב ודימויים מעוצבים, אישיים ומיוחדים. מדובר במתנות כדוגמת תיקי גב ותיקי שרוך לבנים ובנות, מגבות פונצ'ו, קלמרים, ציפיות לכריות, חולצות, פיג'מות, בקבוקים אקולוגיים וכובעים. כל המוצרים שלנו מסופקים עם כיתוב אישי שיכול להיות שם הילד, שם הגן והקדשה, וזאת לצד דימויים קסומים מעולם הילדים כדוגמת חד קרן, פנדה, ברבור, ברקים, כוכבים, ארנבת, קשת בענן, כתר ועוד.

הזמנת מתנות סוף שנה לילדים ולסגל

הזמנת מתנות סוף שנה לילדים ולסגל מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות, לקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם פיצקל'ה בטלפונים 08-9515416 ו- 054-4511440 או במייל anat@pitzkalle.co.il.
מתנות מקוריות לילדים לסוף שנה